×

Реєстрація

Інформація про профіль

Дані для реєстрації

Вхід

Введіть ім'я
Введіть прізвище
First name is not valid!
Last name is not valid!
Це не адреса електронної пошти!
Введіть адресу електронної пошти
Користувач з таким email вже зареєстрований!
Введіть пароль
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Підтвердіть згоду з правилами та умовами
E-mail або пароль неправильний!

Запитання і відповіді

Для чого потрібна реєстрація?

  1. При реєстрації кожен клієнт отримує знижку в 3%. 

  2. Наявність облікового запису допоможе робити покупки швидше і зручніше. Також ви зможете користуватися закладками та бачити свої попередні замовлення.

Як зробити замовлення на сайті?

1. Оберіть необхідну кількість товару та натисніть кнопку Купити

2. Перегляньте кошик, щоб перевірити список доданих товарів (мінімальна сума товарів для замовлення - 100 грн)

3. Натисніть кнопку Оформити замовлення

4. Якщо ви вже робили замовлення у нашому супермаркеті - увійдіть у обліковий запис, ввівши email та пароль

5. Заповніть обов'язкові для заповнення поля (позначені зірочкою *), оберіть вашу зону доставки і метод оплати, та підтвердіть замовлення.

Як скасувати замовлення?

Cкасувати своє замовлення Ви можете зателефонувавши на гарячу лінію за одним з номерів: 

(097) 205-73-37 (Київстар)

(073) 205-73-37 (Lifecell)

(066) 205 73 37 (МТС)

Як відбувається доставка заморожених та охолоджених товарів?

Під час доставки ми підтримуємо необхідну температуру для кожного продукту за допомогою спеціального обладнання.

Чи можу я зробити передзамовлення на конкретний день та час?

Так, Ви можете зробити передзамовлення на будь-який день та час згідно з нашим графіком (з 10:00 до 24:00)

Що я можу зробити якщо мене не влаштовує доставлений товар?

Ви можете відмовитись від всього замовлення чи його частини, не оплачуючи вартість товару та доставку (у разі відмови від всього замовлення).

Товар додано в кошик